Så!

20 Feb

Nu har jag fixat ny blogg! är så trött på wordpress och allt krångel här! 
så jag har skaffat på nattstad. och ja jag vet att jag gnäll på att alla ha nattstad. men ja, nu har jag med de.. får ge de en chans 🙂 
MEN, jag länkar bloggen på lördag. för då börjar jag blogga där. så bloggar här tills jag blir 17 år, sen får de bli nytt! 🙂 

har i alla fall  varit i Ed med mamma idag. herre vad vi handlade! galet. 
fick presenten idag. Vi va hos Zia och Agneta i deras butik, och det är farligt att gå in där med mamma, för jag fjäskar alltid till mig något.. och mycket riktigt så gjorde jag ju de idag med, men då blev de mina födelsedags presenter 🙂 och jag är super nöjd! ni får se bilder en annan dag, möjligen på den nya bloggen! 
Va riktigt kul att få se Zia och Agneta igen i alla fall! va så längesedan känns det som.
även fast jag träffar zia varenda onsdag på buggen.. haha 
sen handla jag och mamma mat i alla fall, och det va de jag menade med ”o herre vad vi handlade!” för jäklar va mat vi fick med oss hem! men nu behöver vi ju inte handla på ett tag, men en del sak vi ha på fredag när vi ska fira mig 🙂 då kommer bästis och Robert hit! som jag saknar dom! och så kommer gudmor o gudfar med barn med. o mormor, morfar och farmor också såklart! 😀
älskar kalas! 

nu ska jag sova! puuuusss 

Lämna en kommentar