världens bästa Charlotte

21 Feb

531517_4372783273004_1445858175_n

om ni bara visste vad denna tjejen betyder. jag kommer aldrig i hela mitt liv kunna beskriva de. jag sknar henne varenda dag. så sjukt myckt. från att träffa henne nästan varenda dag en hel sommar till att nästan inte träffa henne alls. usch det är jobbigt. har så otroligt roligt ihop med henne. kan hitta på vilka knasiga saker som helst! och vilka minnen, vilka äventyr vi har ihop!! haha bäst!
denna människa är lika fin på insidan som på utsidan. en tjej som vill alla väl, och som alltid finns där!
träffade henne på Jossan och Sofias 2×20 års kals jag va på, och då festade vi ihop ordentligt för första gången ¨på typ hundra år! och gud va roligt de va!!
och vill ni veta va de allra bästa är?! Jag ska få fira min 17 års dag ihop med henne! och jag kan inte beskriva vilken glad känsla de sprutar i mig! underbart!
tänk va vi ska ha kul 😀
Jag älskar dig Charlotte, mer än du någonsin kommer att förstå! ❤

Lämna en kommentar