torsdag!

21 Feb

måste ju säga att ja älskar detta vädret! solen värmer som bara den och snön smälter bort! man får lite vårkänsla faktiskt! 
Har varit i skogen med mamma, där papp är och kör skogsmaskin så har vi grillat! super mysigt! fick oss en rejäl promenad på 2,4 km ungefär, och dom backarna med de underlaget va inte att leka med! men skönt va de! 🙂 nu är jag hemma igen och ligger under en filt i sängen. ska se nått avsnitt av portkod 1321 då jag vill ha sommar! 
sen ska jag baka muffins! haha jag har bakat varenda dag denna veckan! men de är gott :$ 

föresten så måste jag tala om en ganska så liten sak som jag blir otroligt glad över!
och det är när någon skriver något om mig på sin blogg. asså jag vet inte varför, men jag blir alltid jätte glad! så puss på er! 

Lämna en kommentar