kalas!

22 Feb

nu har jag haft mitt födelsedags kalas med dom närmaste, dom bästa helt enkelt! det finns många fler som skulle tillhöra den där delen ”bästa” men då skulle de bli så otroligt mycket folk!
Bästa vän och hennes pojkvän kom, och det gjorde så mycket! blir så glad varenda gång jag träffar dom! Bästa palm och Mia kom och såklart farmor, mormor och morfar och bästa familjen Hermansson! tack så sjukt mycket för alla presenter!! Haft en toppen kväll! Hört stiftelsen live i telefonen via martin också! GRYMT 😀 hade så jävla gärna vilja vara där.. men ja.. 1 år och en halvtimma kvar tills jag kan va iväg på sånt!
Nu ska jag sätta mig i sängen och mysa med en film och bara älska livet och allt och alla jag har runt mig!

20130222-232501.jpg

20130222-232512.jpg

20130222-232518.jpg

Lämna en kommentar