du kan aldrig ta tillbaka dom ord som redan är sagda.

20 Feb

måste verkligen skriva av mig. så ni som stör er behöver inte läsa vidare. 

kvällen/natten slutar i tårar som bara forsar. några få ord, några få meningar. jag hatar att jag tar åt mig så mycket. hur mycket jag än anstränger mig för att skita i alla skit saker så tar jag åt mig. en person, kan göra en sån sjukt stor skada. på bara några ord. 
dom orden tog totalt knäcken på mig. kvällen har endast bestått av tårar. satte på en film för andra tankar, men det blev bara värre.
vad jag än gör så är det fel. vad jag än säger så är det fel. ingenting duger. 

jag vill bort här ifrån. jag vill inte vara kvar här. 
jag vill sätta mig i en fulltankad bil och köra tills det tar stopp. där ingen hittar mig. där jag kan få börja om. kanske hamna bland folk som accepterar mig. de va längesen, riktigt längesen jag blev så här jäkla ledsen. men det är väl mitt fel det med. 
asså jag orkar inte. bara tanken på att jag kommer att se dig, flera gånger. tusen tals gånger i 3 år. det är skrämmande. jag vill inte se dig igen. jag vågar inte se dig igen. 

pleace, take me away from here..
Image
Image
Image
Image
Image

Lämna en kommentar