slut..

29 Jan

nu är denna veckan slut, men andra ord är det en vecka närmare sportlovet! skönt.  veckan har varit helt okej. förutom förkylningen.. men sånt är livet. kommande vecka händer det inte så jätte mycket vad jag kan komma på, men jag skriver så klart varje dag! (om jag har tid vill säga) men iaf, de som ska göras utan för skolan är detta; *rensa garderoben, noga! *städa och rensa på rummet! *börja på mitt ”blivande” rum!! sen är det ju buggen också! 🙂 men får se om jag dansar på onsdag.. får se hur jag mår. är jag inte pigg åker jag bara med och kollar! men i alla fall. de är det som händer.

nu ska jag ta fram kläder tills i morgon, men tror inte jag kommer gå till skolan i morgon.. är jätte yr från och till, nyser hela tiden, ont i halsen osv osv.. så får se. men ifall jag ska till skolan är det ju gött att kläderna är klara. vet inte vad jag vill ha på mig men.. det får väl bli något enkelt! hoppas ni haft en bra vecka! om inte så får ni tänka på hur gött de ska bli med lov!;) men ni får ha det så bra mina kära läsare !

godnatt, puss&kram ❤

Lämna en kommentar