Godmorgon !

30 Jan

Mamma väckte mig tio över sju, men hade så äckligt ont i huvudet och mådde verkligen skit dåligt.. så stannade hemma idag. somnade om och vaknade igen tio över tio. kollade ut och va ser jag? jo en klar blå himmel! älska!<3 det finns väl inget bättre. blev jätte sugen på att åka till fjällen.. asså fy.. hade varit så sjukt roligt! älskar verkligen att vara där! att bara stå upp, käka och ge sig ut i backen! fy va skönt! blir nästan arg när jag sitter här och skriver om de.. haha, men men.. saknar sommaren något fruktansvärt! och sen i lördags längtar jag ännu mer till sommaren!! mamma sa att jag fick åka med”gänget” till sunne!! asså ni fattar inte hur glad jag är för de. dock får jag betala allt själv, men de är det värt! längtar så sjukt mycket! att få spendera 5 hela dagar med så många underbara människor är obeskrivligt underbart! älskar’t!

men idag ska jag inte göra så jätte mycket.. ska ta de lugnt så jag är pigg i morgon!! men ska städa rummet ordentligt! och så ska jag rensa garderoben! men ska försöka komma ut och gå också, de är ju så sjukt fin väder !! tänk om de bara hade vart sommar och 25 grader varmt ist.. då hade ju jag legat på stranden i alla fall! men jaja.. det som väntar på nått gott..

måste införskaffa nya kläder med.. asså blir typ arg när jag tänker på de, seriöst! hatar att veta att jag har massa kläder i garderoben som jag aldrig använder, men som bara ligger där för att jag hatar när de ser tomt ut.. men de är ju massa rea på torp fortfarande, så får se om jag kanske kan få med mamma dit och handla det nödvändigaste.. har hittat en tröja som jag MÅSTE ha! fyfan va kär jag är! måste ha den. sen ett par jeans också.. fan va snygga dom va 😦 men jaja nu är jag tillräckligt arg.. jag bloggar senare! hoppas ni får en bra dag!

love ❤

 

Lämna en kommentar