de kunde visst blir bra ändå

29 Jan

förlåt för de störda röriga inlägget igår, men de kom lite folk så gick ner och snacka med dom. men jag skulle ju varit hemma hela kvällen igår, vilket blev ändring på. jag gick bort till martin vid halv nio, och skulle vara där en timma bara. så drog hem igen vid halv tio. och då snackade jag lite på skype och så, sen hände de inte så mycket mer. de kom lite folk runt halv elva som skulle till tanumstrand. så blev ståendes och prata med dom nere en stund. sen va carro och charlotte kvar. och martin. och martin skulle vart till tanumstrand, men ingen ville köa han dit för han va så full så han skulle bara somnat på vägen ner. men jag fick mig en tur ner i alla fall. för carro fick köra på mamma.. haha. så jag och charlotte tog egen bil ner. satt ute i entrén i över en timma, men de va käckt de med. träffade mycket goa folk!! 🙂 så de va tur mamma sa att jag fick följa med! 😉 på vägen hem stannade vi vid romas eller vad de heter ?:p haha herregud va jag skratta. dinglebor säger jag bara.. haha sen bar det i alla fall av hemmåt. va hemma runt 03;10, och  då va jag rätt kissnödig.. men ja.. då hade ju martin däckat där! pucko.. haha så gick rätt in och la mig för orkade inte gå till källaren.. så somnade runt halv fyra.  mamma väckte mig vid tolv och då stod jag upp. men nu sitter jag i sängen och bloggar!:) men det blev en riktigt bra kväll igår trots allt!

haha får ju inte glömma de viktigaste heller.. nej men asså seriöst.. vet ni vad!?! martin (de är min bror ifall ni inte fattat de) bo i ett litet hus på ca 30 kvadrat. och de va 40 pers som mest där inne igår!! asså ni anar inte hur trångt de va! shit.. haha men kul hade dom i alla fall! 🙂

idag ska jag inte göra så mycket. ska börja städa nu, så de är väl de. jag orkar verkligen inte gå till skolan i morgon så jag hoppas att jag är jätte sjuk.. men aja vi får se hur de går med den saken. ni får ha de så bra så hörs vi säkert sen:)

love

.

 

Lämna en kommentar