Ljusen är tända för dom som har lämnat

28 Jan

Helt galen helg ändå. sov hos jenny inatt. med underbara människor! skulle ha filmkväll, men de blev inte riktigt så.. haha. kollade på en film, skräck. fast jag sov typ hela filmen.. trodde de va för att jag va trött. men de visade sig att jag skulle bli sjuk! blev massa mat och godis igår! vilket resulterade att jag mådde skit dåligt sen.. usch! trodde de skulle gå över, men ikke. i alla fall, så sov jag och jenny ute i tvrummet i soffan och dom andra på jennys rum. as gött hade vi de iaf! 🙂 men de va inte så roligt när jag vaknade i morse och va jätte förkyld.. hade så sjukt ont i huvudet, och mådde jätte dåligt ! drack vatten m honung till frukost, men de hjälpte inte så jätte mycket. men har sovit typ hela dagen.

men nu ska jag dra. puss ❤

Lämna en kommentar