02:36

17 Feb

ja, livet på landet är ju som de är.
Igår åkte jag till jenny efter skolan, va hemma en snabbis först. sen va de meningen att jag skulle stanna där över natten, men jag åkte hem istället, kände att jag behövde de. Har inte mått så bra det senaste. Och mår skit just nu.
Idag har det hänt saker kan man säga. nej det är inte så farligt, käkade frulle med palm och päste, så på film o så. sen drog han och då tog jag en promenad med Stella och tvättade o så. sen drog jag till affären med bror, kom hem och då va det en kalv på väg! 15-20 min senare är kalven ute. så det har varit cirkus för mig hela kvällen!
Fick i alla fall kalven att dricka tillslut. Efter många om och men. och efter att kossan sparkat klart så! va sjukt nära på att bli sparkad i huvet förut. asså jävla kossa. Vart på tur och träffat lite vänner, nice! Träffade en saknad vän, inte träffat han på tusen år känns de som.
En fick jag äntligen tag i någon som kunde köra hem mig. Och ja, jag har VÄRLDENS BÄSTA kompisar!

Nu ligger jag i sängen som jag idag värde ut ur mitt rum. Så i morgon ska jag greja där!
godnatt!
20130217-023528.jpg

20130217-023543.jpg

20130217-023552.jpg

Lämna en kommentar