Fredag, snart lov!

15 Feb

Ja som det säkert står på alla andra bloggar så är de ju fredag och bara några timmar kvar innan det är lov, för min del är det typ 7 timmar kvar men .. asså jag hatar fredagar. jävla schemaläggare. visst, någon dag i veckan är alltid tråkigare, men man behöver inte lägga svenska, engelska x2 matte och idrott på en fredag! pucko! 
är inte alls på humör idag. vill bara hem och dra täcket över huvudet och lådsas som att jag ite ens finns. underbart. 

har inte hänt mycket i veckan, onsdags va de ju bugg, lika kul som vanligt, igår drog jenny, victor o marcus med mig hem till lägenheten, så vi käka tacos och päste. nice nice! 
idag ska jag hem till jenny med mathilda! hoppas bara att jag kommer mår bättre sen, mår jätte dåligt, och är typ yr o ah. har inte ätit något idag heller så. men är inte hungrig heller. 

alla hjärtans dag igår ju, hoppas ni hade de bra och fick choklad o blommor! själv hade jag de alldeles utmärkt, men firade de inte direkt. tycker faktiskt det är ganska meningslöst.. 
men det är min åsikt 🙂 tycker man kan vara lika snäll året om istället. 

nu ska jag väl jobba antar jag. eller nej. jag ska fan se på film. orkar inte jobba. mår så jävla dåligt verkligen. 
Image

Lämna en kommentar