Hallooj!

31 Jan

Torsdag, allt rullar på som vanligt!
Igår Va skolan faktiskt helt okej, dagen gick ganska fort. gick till lägenheten efter skolan istället för att åka till bullarn, Mia kom och hämta mig så drog vi till torp o käka subway och sen drog vi till buggen! Lika roligt som vanligt! Saknade bästis bara!
Sen drog jag med Mia hem och sov hos henne inatt. Vaknade sju och hade sjukt ont i huvet, så bestämde mig för att åka till skolan lite senare med Mia istället för att ta bussen tidigt. Så när jag vaknade 1,5 timma senare va den nästan borta! Har fortfarande ont i huvet. Men va i skolan vid fem i tio typ. Sen har allt bara rullat på och nu ligger jag i soffan i lägenheten. har världen jävla problem! Har ingen bekini tills i morgon vilket bara kan dra åt helvete! Asså jag måste typ ha en.. men aja.
Ska snart till affären o köpa broccoli sen ska jag laga mat!

20130131-162108.jpg

20130131-162122.jpg

Haha Jessica va ju för söt idag i alla fall!<3

20130131-162152.jpg

sen så kan ju alla idioter som skapar falska facebookar bara dra åt helvete! Det har inte med mig att göra, men med andra. Och jag tycker verkligen att det är så sjuuuukt omget! Skaffa er ett eget liv för helvete!

Lämna en kommentar