tisdag!

29 Jan

gick faktiskt riktigt bra att komma upp i morse! ställde klockan på tio o sju, men insåg att jag skulle hinna om jag sto upp senare, så stod upp tjugo över sju. klädde på mig, sminka mig, fixa håret och sen gick jag, och jag va i skolan tidigare än vanligt! slutar halv elva idag, as gött! men vet inte avd jag ska hitta på.. ska handla och så ska jag till apoteket och köpa alvedon/ipren. nått i den stilen. sen måste jag städa över lägenheten, ligger saker överallt.. haha. sen måste jag på ett eller annat sätt hålla mig sysselsatt! så jag inte somnar som jag gjorde igår! somnade ju efter jag kom hem från torp, typ kvart över tre, sen vakna jag halv åtta. så jag la mig tjugo över två inatt, somnade efter tre någon gång. så får försöka vända tillbaka dygnet lite! 

Image

Lämna en kommentar