hate.

27 Jan

HATAR söndagar. asså det finns verkligen inget värre! tanken på att man ska till skolan i morgon suger. gör mig otroligt ledsen. vart en sjukt jobbig kvällen. den vände på två sekunder. allt va toppen på revyn. men ah.
va sjukt ledsne i alla fall så gick ut och gav kaninen mat, gosade med Aron och gav fåren lite sallad oså. Sen skottade jag snö. älskar att vara ute när de snöar, sjukt mysigt. vill vara hemma i morgon!
haft sjukt mycket tankar idag, mår verkligen piss. Men tänker inte dra upp något här. känner mig bara sjukt jävla ensam.

imorgon sk jag upp tidigt och med tåget till skolan, kommer inte tåget ska jag döda SJ! aså jag skojar inte!
vill inte till skolan, ska till torp.. asså jag gillar inte ens torp.. finns en bra sak, och det är Subway, sen är det bara sjukt äckligt där. och tråkigt. Nordby föredrar jag mer! alla har vi olika åsikter.

Hoppas ni haft en bättre dag än jag!
Nu ska jag göra någon jäkla cp grej till hantverken/svenskan.

20130127-214448.jpg

Lämna en kommentar