åt helvete!

29 Nov

åt helvete med varenda jävla lärare på denna äckliga skola! För det första. jag hör inte hemma här. för det andra, jag accepteras inte för den jag är här. jag accepteras bara för någon jag borde vara. ”En perfekt flicka som gör allt lärarna säger och erkänner att dom inte gör några som helst fel utan dom är bäst”
Jag borde inte vara här. Det finns ingen anledning till att jag är här.
När lärarna säger ”Ah men jag förstår hur du känner, jag förstår hur du tänker, jag vet att det är jobbigt. Osv osv..” Men det finns inte en enda som förstår, isf hade dom visat de! jag HATAR detta. Jag är här för en anledning. jag SKA ta studenten. men jag vet inte om jag klarar plåga mig själv såhär.
Att må dåligt över de så att man slutar äta. Att tillåta lärare trycka ner en så man se sig själv som tjock, ful, äcklig osv. Det har gått knappt tre månader och jag mår redan så här dåligt. jag vill bara bli liten igen.

20121129-091800.jpg

Lämna en kommentar