kärring!

27 Nov

Tjooo! Försov mig lite idag, vaknade 08;06 då brukar jag gå hemifrån typ.. Klckan ringde inte?! Så Ah, blev lite stressigt! Men kom till skolan i alla fall. Kom tio minuter försent. Och det första matteläraren säger är ”vi börjar halv” precis som att jag inte visste de?!
Asså jag börjar få nog av hennes jävla ”påhopp” hela tiden. Hon kunde frågat varför jag va sen istället. sen så påstår hon att jag absolut inte jobbar med matten, vilket hon inte vet ett skit om. Bara för att jag aldrig frågar henne om hjälp längre (för att jag fattar ändå inte vad hon säger) så betyder de att jag aldrig jobbar. Skriver jag nått på datorn på matte sidan så sitter jag tydligen och chattar på fb heeeela lektionen. Åh vAd jag älskar min mattelärare ❤

Nog om henne. Vi masserade varandra på hantverken. Sen sluta vi. Slutar ju tolv på tisdagar. Men slutade tjugo i istället. Så drog och käkade med Pernilla och Emilija. Sen satt jag i skolan med dom en stund och päste. Sen drog jag hem, satte på film och somnade som vanligt! Nu ska jag städa hela lägenheten. Det behövs verkligen! Sen så ska jag bada! Sen blir det mat och film resten av kvällen!

Lämna en kommentar