fryser

30 Sep

Dålig uppdatering, jag vet.
Va hos Johanna på kalas igår! Riktigt trevligt! Hade mattävling med sofie.. Asså jag hatar mat. Hahaha fyfan va vi åt.. Åt för en hel vecka..
Måste skärpa mig med allt nu. Har gått upp i vikt som aset.. Mår sjukt dåligt av de. Så nu blir det att dra ner på allt!

Idag har jag inte gjort jätte mycket. Packat varit på torp led underbara Anna! Och Charlie o Basse men dom gick ensamma;)
Nu ligger jag i min soffa i lägenheten. Vill ha en tv. Har inget att gör just nu. Fryser som fan, och vill bara se på film. Men skoldatan är cp-tattig och har ingen cd-sak. Och har ingen film på den osv osv… Dör snart.
Iaf. Ska lägga mig i ett varmt bad snart tror jag! Känner att jag behöver se!

Skolfoto i morgon. HATAR’T!
puss på er!

20120930-183225.jpg
vi gillar inte alls godis…

Lämna en kommentar