Fredag!

28 Sep

Förlåt för att jag inte blogga igår, men hade typ fullt upp. Pernilla följde med mig hem efter skolan en sväng, vi fick sluta tidigare, så ah.
När hon hade gått, gick jag till apoteket och till affären. Sofia skulle ha kommit igår, men det gjorde hon inte. Blev tajt med tid osv. så det får blir nästa vecka! Jenny kom till mig igår kväll med. världens bästa!<3
Idag började skolan med engelska, sen matte, men hade ingen matte för läraren va inte här. och nu har jag svenska. ska hem snart. Mår så sjukt jävla dåligt! Martin är på väg hem från Göteborg, så han skulle ta vägen inom oh hämta mig. bästa bror! annars skulle jag få sätta mig på ett jävla tåg..
Så ska hem oh lägga mig och sova! ikväll ska jag nog inte göra något. Beror på hur jag mår efter jag sovit.

Har inget mer o säga, hatar allt just nu.
men ha de så hörs vi!

Lämna en kommentar