Torsdag

24 Maj

Idag har det hänt en del faktiskt!
Kl 10 va jag hos sjukgymnasten, det gick as bra. Fick ett par övningar jag ska göra här hemma. Så det känns bra.

Skolan balla ur.. Hahah VATTENKRIG! Och jag som älskar vattenkrig, jag blev inte ens genomblöt.. Haha. Men ja, om ni inte visste de, så älskar jag vattenkrig!
Men ja, vattenkrig=sura lärare!..
Men, vi lever bara en gång, vi har bara några få dagar kvar i äckligaste Tanum så varför inte göra det till något roligt?!:D

Fick i alla fall sluta en halvtimma tidigare, bästa Catarina!
Så åkte med mamma hem. Haha syslöjden balla ur.. Åkte runt i en soptunna som Martina drog runt mig i. Hahaha så kul!

Men ja, når jag kom hem tog jag en sväng med mopeden och svalkade av mig.. Sjukt varmt. Men det älskar vi!
Sen solade jag i typ 20 min. Sen klippte jag gräset, eller bas lite, ska klippa resten i morgon.
Sen drog jag och broder till Crusaders, där dödade vi som galningar. Och bra blev det. Är man många så blir ju allt mycket roligare också!:)
Var hemma halv tio typ. Så gav Aron mat och tog upp Stampe i höga buren, sen duschade jag och kvällen har självklart avslutats med bb!:)

Men hoppas ni skrattat lila mycket som jag idag. För idag har det varit en bra dag!

20120524-234310.jpg

20120524-234317.jpg

Lämna en kommentar