nästan som hemma!

28 Apr

Sitter hemma hos Jenny nu! Hahah tur man känner sig som hemma !!
Hon åkte från tanum precis, så hon är här snart 🙂
Jga har varit på handledarkurs idag, det va jätte långtråkigt!  men det funkade.
Sen handlade jag och mamma lite. sen drog vi hit till bullarn, och jag har hämtat mina byxor hos camilla på jobbet med, glömde dom igår..
men ja.. ikväll kör vi! är itne taggad just nu, men det kommer väl!

på tal om igår. det var ju buggavslutning! shiiit va kul de va! trots att jag va nykter! men ett tag började jag fan undra asså… haha jag va så taggad på att vi skulle klä u oss så shit va jag gick igång!
ja.. vi klädde ut oss till bönder! haha örjan tyckte det va skit kul! så det blev mycket lyckat!

nu ska jag päsa styggt! bloggar nog en gång till sen!
kiss

Lämna en kommentar