om tiden bara kunde spolas tillbaka..

25 Apr

Jag fattar verkligen inte.. Jag mår dåligt varenda dag. Har gjort så länge nu. En oroande känsla kryper i kroppen. Mina känslor för dig blir bara större.. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag försöker hantera de.

Just nu känner jag mig mer tom än någonsin. Ensam. Jag fryser. Det finns ingen som ligger intill mig i sängen och värmer mig. Saknar dig kompis!<3

Du som alltid förstod, du som bra lyssna men aldrig sa nått. Du som alltid torkade upp ens tårar. du som alltid fick en att le. Du fick mig att inse att i allt det mörka finns även något ljust.
Wilmisen, din plats är kvar här, kom hit och sov bredvid mig. Snälla! Det är så tomt. Jag är så rädd och ensam, jag år kall utan dig.
Love you!

Jag vill bara spola tillbaka tiden. bli liten och göra om allt. Gör allt bra, gör allt annorlunda.

~jag älskar dig~
fan.

20120425-231553.jpg

Lämna en kommentar