16år, 50år och galet mycket skratt!

24 Feb

Denna dagen har verkligen varit toppen! älskar verkligen min släckt och alla runt om kring mig. visst jag hatar min familj ibland, men dom gav mig ju ett liv? och man älskar alltid sin familj innerst inne. aja.
har i alla fall haft en kanon bra dag! har inte gjort så jätte mycket, tagit det lugnt och bara mått bra 🙂 vid kl 18 började folket komma! 🙂
och dom sista åkte strax efter 23 🙂
har fått en massa fina presenter. eller ja, kanske inte så mycket. men jag är super nöjd! och det är ju bra det! 🙂 bilder på presenterna kommer!!

föresten så kom Zia och  Charlotte och överraskade mig! hade inte en aning om att dom skulle komma! men det visste mamma om :p men det va jätte roligt att dom kom! men dom små busarna är så himla hemlighetsfulla! för i kortet stod de ” Här är en lite present i från oss idag, den andra får du senare” något i den stilen. men jag blev ju inte alls nyfiken då? haha busar!! jag vill veta nuuuu !!

vi överraskade ju min morbror också! så vi bjöd hit lite folk som inte han visste om. haha han blev jätte glad! men han hade ju undanbett sig, men lite dum får man ju vara? jag menar, 50, det blir man bara en gång!;) men det blev lyckat iaf 🙂

i morgon tror jag Charlotte kommer en sväng och hälsar på! är det fint väder och jag är bra i foten så kanske vi tar oss en promenad! vem vet 😉
sen så ska jag och mamma nog börja måla lite, så jag kan få byta rum någon gång! men innan jag gör det måste vi greja på lite andra ställen. och det är egentligen ganska  lätt, men jaja. det blir nog bra när det väl är klart! 🙂

hoppas ni haft en bra dag! det har jag haft!
puuuss ❤

Lämna en kommentar