dagen slutar med tårar.

23 Feb

Heej !! mår ni bra?:D de gör jag! eller ah. jag är inte sjuk i alla fall 🙂

idag har jag varit på nordby med underbaraste charlotte! hon skulle på arbetsintervju, och vet ni!?… hon fick jobb! 😀 grattis tjejen ❤

fick köpt mig tre par byxor med. det behövdes! sen fick jag en McFlurry! och gissa? fyyy va gott de va! 😀 sen drog vi hem och jag va hemma halv 5 ungefär. så jag käkade lite, för de va as god mat mamma hade gjort! sen städade jag toa. sen gick jag till ladugården och fixade för aron 🙂 men de balla ur.. martin är nämligen 21 i år. men som sagt.. det är bara några siffror på ett papper. för han är inte de i huvudet direkt. aja. han sparka mig i alla fall. så det small i benet. så jag har skit ont! haltar o grejer.. men men. sen päste jag lite. och haha vet ni? strömmen gick när vi va i ladugården! men det gick bra. den kom efter en stund. men då va vi redan klara 😛

sen nu ikväll, har jag vart as sur..  men det finns två helt underbara killar som verkligen gjorde mig glad igen! ❤ har pratat med en av dom i 1 timma och 33 min. goaste grabben ❤

men nu ska jag sova snart! för i morgon får jag frukost på sängen! 😀 för idag är det min födelsedag!! 😀 wiiiiieeee 😀

ha det gött! puuusss ❤

 jag tror jag kan säga att jag älskar dig. 

du betyder mer och mer för varje dag. 

att höra din röst är som att äta den perfekta kladdkakan. 

när jag ser dig slår det volter i mig. 

 

och jag älskar när du säger mitt namn ❤

 

Lämna en kommentar